Warning: Illegal string offset 'show-content' in /home/html/veldan.sk/arte-content/themes/veldan/single.php on line 16

Správanie prehluší aj slová

Každý detail sa ráta. Je jedno či máte dobrý oblek a bezchybné nechty. Žuvačka či digitálky na rukách to dokážu celé pokaziť. Ktoré sú najčastejšie chyby, ktoré pôsobia deštruktívne na dojem, ktorý vyvolávame?

  • Viacnásobné prerušovanie, skákanie do reči
  • Dominovanie v konverzácii
  • Nekonzistentný očný kontakt
  • Narúšanie osobnej zóny druhého človeka
  • Zdvihnúť telefón či nechať ho zvoniť v prítomnosti iných
  • Žuvanie čohokoľvek okrem obeda
  • Neskoré príchody
  • Rozvláčnosť konverzácie
  • Riskantný humor
  • Pokrčené oblečenie
  • Príliš časté pokukovanie po hodinkách
  • Nepočúvanie, vynechanie kľúčových bodov
  • Biedne stolovanie
  • Pýcha („Ja“ choroba)
  • Unudený vzhľad a prejav.
  • Neustále sťažovanie sa
  • Rušivé zvuky ako napr. klepkanie po stole
  • Ošúchaný laptop alebo taška
  • PowerPoint ktorý nefunguje
  • Neporiadok v kancelárii pred návštevou.

Hlavný komunikačný princíp funguje stále: čokoľvek robíme, hovoríme alebo ako vyzeráme, to sa na nás usádza a čiernych sadzí je časom ťažké sa zbaviť. Pozrime teda do zrkadla a povedzme si, či vyhovujeme všetkým kontrolným bodom.

Tomáš Jaroš
redaktor ProgressLetter
podľa: Bill Lampton, Ph.D.: Everything Counts in First Impressions

Komentovať