Lepšie SEO s integráciou


Warning: Illegal string offset 'show-content' in /home/html/veldan.sk/arte-content/themes/veldan/single.php on line 16

Spojenie marketingu a PR pre úspech na webe

Marketingoví či PR pracovníci sa primárne snažia dostať svoje správy do zorného uhla novinára, ktorý ich – pokiaľ sú zaujímavé – pretlačí až do média, ktoré zastupuje. Keďže väčšina klasických či „starých“ médií už funguje aj on-line, tlačové správy si najčastejšie nájdu svoju cestičku k publikovaniu práve na webe.

Sú však tieto správy optimalizované k prehľadávaniu pomocou internetových vyhľadávačov? Z 99,5% nie. Aké sú základné princípy SEO optimalizácie (Search Engine Optimization)?

Kľúčové slová – každá správa musí obsahovať slová, ktoré ako prvé napadnú človeku, ktorý ide danú tému vyhľadávať na webe. Píšete o novom lieku na srdcovú arytmiu? Tak slová ako „liečba, problémy, srdce, arytmia, liek, úspešná, účinná“ atď. by mali by obsiahnuté v správe.

Nadpis a podnadpis – na webstránkach sa veľmi často vytvára názov podstránky podľa názvu samotnej tlačovej správy. Preto by tento názov mal vypovedať čo najviac o predmete správy a nemal by to byť síce literárne zdatný kúsok, avšak bez kľúčových slov viažucich sa k téme.

Multimediálny obsah+obrázky – pridaním správne označených (otagovaných alebo meta označených) obrázkov alebo videí k správe uverejnenej on-line docielite, že človek vyhľadávajúci podľa kľúčových slov má možnosť dopracovať sa k uverejnenej tlačovej správe aj cez vyhľadávanie v obrázkoch alebo videách.

 (red.)

Komentovať